ניהול קריאייטיב
מהם שרותי קריאייטיב
שרותי קריאייטיב כוללים חשיבה יצירתית כוללת, עיצוב גרפי - ארטדיירקטינג וכתיבה שיווקית יצירתית - קופירייטינג.
לכלל השרותים או לחלק מהם נזקקות בין השאר, חברות העומדות בפני תהליך מיתוג חזותי (עיצוב תדמית, עיצוב אתרים, עיצוב חומרי שיווק), משרדי פרסום המחפשים ראש אחר בעל ראייה אסטרטגית והיודע לחשוב קריאייטיב שונה, מאתגר ורלוונטי, חברות המנהלות את מחלקות השיווק הפרסום (marcom) בבית ומעוניינות בניהול קריאייטיב שלא באמצעות משרדי פרסום או מפלגות ומועמדים במערכות בחירות.
קריאיטיב או בעברית, יצירתיות, הוא הגדרת התהליך היצירתי הכולל את הרעיון המבריק, תכני וחזותי, את הדרך בה מחצינים בחזות ובמלל את המותג וערכיו, בנקודות המכירה, בחומרי השיווק ובמדיה, את האסטרטגיה השיווקית-פרסומית שעוצבה ללקוח ולמוצריו.
מי זקוק לקריאייטיב ?
משרדי הפרסום יחפשו את מנהל הקריאייטיב שיצור את הפרסום הכי חכם, הכי מדוייק, הכי חד, הכי מפתיע, הכי יצירתי, הכי מצחיק, הכי מרגש, הכי נוגע. הכי פשוט, כזה שיעביר בשלט חוצות שנחשפים אליו בין 2-10 שניות (אלא אם כן אתה בפקק באיילון ויכול להכנס לאמא של התכנים ולמצוא את כל התעויות) את המסר שעובר בג'ינגל של 10 שניות בתוכנית בוקר שעובר בסרטון של 30 שניות בפריים, שעובר בבאנר באתר נישה או בפורטל אקטואלייה או בכותרת adwords בגוגל, שעובר בדפדוף מהיר בעיתון שישי או בזה שאתה מעיין בו ברכבת או בפעילות גרילה ישירה או עקיפה.
חברות ועסקים יחפשו את המעצב הגרפי שחי שיווק, ששוחה בעיצוב העכשווי, שמבין ושולט בעיצוב תדמית, בעיצוב לדפוס, לשילוט, למדיה הכתובה ובעיקר, כיום ומחר, בחשיבה עיצובית יצירתית ועכשווית למדיה הדיגיטלית.
מפלגות, ציבוריות או ארגוניות, יחפשו את הדמות המקצועית שמכירה ושולטת בכל הנושאים הקשורים בהרצת מועמדים, החל מיצירת הקמפיין החד, הרלוונטי, המבודל, זה המעביר את המסר שיגע בבוחרים, שיוביל להצלחה.
אז מה אני מציע ?
לכל אלה אני מציע את נסיוני הרב כמרצה, בעברי, לעיצוב ולפרסום באקדמיה, כמעצב בעל סטודיו לעיצוב חזות מותגית, אתרי אינטרנט וחומרי פרסום ושיווק וכבעלים של משרדי פרסום במשך כ-30 שנים וכמנהל קמפיינים של בחירות ציבוריות וארגוניות. אז אפשר להמשיך לקרוא או פשוט לעבור ל"צור קשר". כאן משמאל.
ניהול קריאייטיב מעודכן מחייב הבנה מעמיקה בכל נושאי האינטרנט, זירת שיווק אכזרית המלאה ברעשים ובאפשרויות בחירה הגורמות לגולש להתעכב רק על מה שבאמת עונה על צרכיו באותה השניה, החל אפיונו המדוייק, ה interface עיצובו המעודכן והמבנה הידידותי אשר מחד גיסא ישאיר את הגולש אצלנו ומאידך יאפשר לגוגל לזהותו ולהגדירו כאתר איכותי אשר יקדמו לדפי החיפוש הראשונים, וכל אלה תוך היותו רספונסיבי ומותאם לכל "אמצעי הגלישה" בהם כולנו מצויידים, סמארטפונים ואייפדים.
בכדי להגיע לצרכן הכי מהר והכי מדוייק, אעבוד עם ארסנל האסוציאציות התרבותיות, עם הנורמות התרבותיות, האופנות, השפה, הסלנג. מנהל הקריאייטיב צריך להיות מודע, להיות רלוונטי, להיות חכם, מתוחכם, לשלוט בשפה ולשלוט בעיצוב, לשמור על שונות, לבוא ממקומות בלתי צפויים, להעביר את הצרכן חוויה שתיצרב לו בזכרון.
לבלוט בים הרעשים המקיף אותנו בכל אמצעי המדיה. וכן, להניע את הצרכן לקנות את המוצר.
אז כל הנסיון (שנים) במגוון מוצרים (מאות), יכולת הכתיבה (ספרים, שירים, סלוגנים וטכסטים אינסופיים) היכולת עיצובית (תסתכלו בחלק המספר עלי) והכשרון (בטונות) עומדים לשרותכם במרחק מייל אחד atsoolaevy@gmail.com או שיחת טלפון 5278908 050. אני כאן.
שרותי קריאייטיב כוללים חשיבה יצירתית כוללת, עיצוב גרפי - ארטדיירקטינג וכתיבה שיווקית יצירתית - קופירייטינג.
לכלל השרותים או לחלק מהם נזקקות בין השאר, חברות העומדות בפני תהליך מיתוג חזותי (עיצוב תדמית, עיצוב אתרים, עיצוב חומרי שיווק), משרדי פרסום המחפשים ראש אחר בעל ראייה אסטרטגית והיודע לחשוב קריאייטיב שונה, מאתגר ורלוונטי, חברות המנהלות את מחלקות השיווק הפרסום (marcom) בבית ומעוניינות בניהול קריאייטיב שלא באמצעות משרדי פרסום או מפלגות ומועמדים במערכות בחירות.
קריאיטיב או בעברית, יצירתיות, הוא הגדרת התהליך היצירתי הכולל את הרעיון המבריק, תכני וחזותי, את הדרך בה מחצינים בחזות ובמלל את המותג וערכיו, בנקודות המכירה, בחומרי השיווק ובמדיה, את האסטרטגיה השיווקית-פרסומית שעוצבה ללקוח ולמוצריו.
מי זקוק לקריאייטיב ?
משרדי הפרסום יחפשו את מנהל הקריאייטיב שיצור את הפרסום הכי חכם, הכי מדוייק, הכי חד, הכי מפתיע, הכי יצירתי, הכי מצחיק, הכי מרגש, הכי נוגע. הכי פשוט, כזה שיעביר בשלט חוצות שנחשפים אליו בין 2-10 שניות (אלא אם כן אתה בפקק באיילון ויכול להכנס לאמא של התכנים ולמצוא את כל התעויות) את המסר שעובר בג'ינגל של 10 שניות בתוכנית בוקר שעובר בסרטון של 30 שניות בפריים, שעובר בבאנר באתר נישה או בפורטל אקטואלייה או בכותרת adwords בגוגל, שעובר בדפדוף מהיר בעיתון שישי או בזה שאתה מעיין בו ברכבת או בפעילות גרילה ישירה או עקיפה.
חברות ועסקים יחפשו את המעצב הגרפי שחי שיווק, ששוחה בעיצוב העכשווי, שמבין ושולט בעיצוב תדמית, בעיצוב לדפוס, לשילוט, למדיה הכתובה ובעיקר, כיום ומחר, בחשיבה עיצובית יצירתית ועכשווית למדיה הדיגיטלית.
מפלגות, ציבוריות או ארגוניות, יחפשו את הדמות המקצועית שמכירה ושולטת בכל הנושאים הקשורים בהרצת מועמדים, החל מיצירת הקמפיין החד, הרלוונטי, המבודל, זה המעביר את המסר שיגע בבוחרים, שיוביל להצלחה.
אז מה אני מציע ?
לכל אלה אני מציע את נסיוני הרב כמרצה, בעברי, לעיצוב ולפרסום באקדמיה, כמעצב בעל סטודיו לעיצוב חזות מותגית, אתרי אינטרנט וחומרי פרסום ושיווק וכבעלים של משרדי פרסום במשך כ-30 שנים וכמנהל קמפיינים של בחירות ציבוריות וארגוניות. אז אפשר להמשיך לקרוא או פשוט לעבור ל"צור קשר". כאן משמאל.
ניהול קריאייטיב מעודכן מחייב הבנה מעמיקה בכל נושאי האינטרנט, זירת שיווק אכזרית המלאה ברעשים ובאפשרויות בחירה הגורמות לגולש להתעכב רק על מה שבאמת עונה על צרכיו באותה השניה, החל אפיונו המדוייק, ה interface עיצובו המעודכן והמבנה הידידותי אשר מחד גיסא ישאיר את הגולש אצלנו ומאידך יאפשר לגוגל לזהותו ולהגדירו כאתר איכותי אשר יקדמו לדפי החיפוש הראשונים, וכל אלה תוך היותו רספונסיבי ומותאם לכל "אמצעי הגלישה" בהם כולנו מצויידים, סמארטפונים ואייפדים.
בכדי להגיע לצרכן הכי מהר והכי מדוייק, אעבוד עם ארסנל האסוציאציות התרבותיות, עם הנורמות התרבותיות, האופנות, השפה, הסלנג. מנהל הקריאייטיב צריך להיות מודע, להיות רלוונטי, להיות חכם, מתוחכם, לשלוט בשפה ולשלוט בעיצוב, לשמור על שונות, לבוא ממקומות בלתי צפויים, להעביר את הצרכן חוויה שתיצרב לו בזכרון.
לבלוט בים הרעשים המקיף אותנו בכל אמצעי המדיה. וכן, להניע את הצרכן לקנות את המוצר.
אז כל הנסיון (שנים) במגוון מוצרים (מאות), יכולת הכתיבה (ספרים, שירים, סלוגנים וטכסטים אינסופיים) היכולת עיצובית (תסתכלו בחלק המספר עלי) והכשרון (בטונות) עומדים לשרותכם במרחק מייל אחד atsoolaevy@gmail.com או שיחת טלפון 5278908 050. אני כאן.