דוגמאות נוספות לחברות בהן הובלתי תהליכי מיתוג
לורנצו
חברה ליבוא קפה והפצתו תוך התבססות על אספקת מכונות קפה אספרסו, תחת בעלותו של "בבי", הזעיקה אותי בעת שהחלה לייבא מוצרי קפה ומכונות קפה משוכללות מאיטליה. עד אז לא היה מופע מותגי למוצרים ובוודאי שלא היה תהליך מיתוגי הכולל ערכים חזון וכו'. כתוצאה מהמפגש עם מנכ"ל החברה הבנתי שאין צורך בתהליך מיתוגי מעמיק, ויספיק תהליך של קריאייטיב – חזות מותגית ואמירה אסטרטגית שתבטא את התועלות והחוזקות.
המטרה
לעצב חזות של מותג יבוא עם אמירה חזקה של איכות ושרות יעיל ומהיר.
התהליך
עיצוב תדמית כולל – לוגו, חוברת תדמית, רכבים, אתר אינטרנט, אמצעי קד"מ כגון, סט כוסות, צלחות ועוד.
התיירות בכפרים הדרוזיים והצ'רקסים
משימת המיתוג של התיירות בששה עשר כפרים הדרוזים ושני הכפרים הצ'רקסים, הייתה אחת המשימות המעמיקות, המורכבות ורוויות היצרים שידעתי עד כה.
הרשות לפיתוח הגליל החליטה להכנס יחד עם משרד התיירות למהלך של קידום תיירנים במגזר הדרוזי והצ'רקסי. את כלל המשימה הוביל מר חיים ברום, מנכ"ל עמותות תיירות ומומחה לתיירות מגדרית. בין הכפרים בהם פעלנו היו כאלה שלא "נפתחו לעולם" והיו תחת השפעה של מנהיגי דת שלא רצו לחשוף את הצעירים לתיירות מערבית, (נשים חשופות, שתיית אלכוהול, פגיעה בכבוד התושבים ועוד).
מנהיגי הדת והמנהיגים הפוליטיים סומנו כקהל המטרה הראשון והעיקרי, מתן גושפנקא מהם הייתה פותחת את הכניסה אל התיירנים והתושבים. לאחר שיחות ודיונים רבים, גיבשנו חזון וערכים, אלו היו ערכי העדה אשר קיבלו שפה מילולית וחזותית, הצגנו את התהליך והלוגו במפגש תיירותי אליו הוזמנו התיירנים ומנהיגי העדה. המפגש בו הוצג התהליך שלב שלב, עבר בהצלחה יתרה ומכאן החל התהליך המקביל, חיים ברום הוביל תהליך של הכשרת התיירנים למגע עם הקהל, הכנת האטרקציה התיירותית, הכנת ההתנהגות השרותית, ניהול עסק ושיווק.
במקביל הובלתי מהלך חזותי. המהלך התפרס על פני כשלוש שנים, בהם למדתי את הכפרים ואורחות החיים, מהלך רווי ביצרים ובצורך ברגישות פוליטית ואנושית.
המטרה
למתג את התיירות בכפרים הדרוזיים ולמצבה כאטרקציה תיירותית בתיירות פנים ונכנסת.
התהליך
חברה ליבוא קפה והפצתו תוך התבססות על אספקת מכונות קפה אספרסו, תחת בעלותו של "בבי", הזעיקה אותי בעת שהחלה לייבא מוצרי קפה ומכונות קפה משוכללות מאיטליה. עד אז לא היה מופע מותגי למוצרים ובוודאי שלא היה תהליך מיתוגי הכולל ערכים חזון וכו'. כתוצאה מהמפגש עם מנכ"ל החברה הבנתי שאין צורך בתהליך מיתוגי מעמיק, ויספיק תהליך של קריאייטיב – חזות מותגית ואמירה אסטרטגית שתבטא את התועלות והחוזקות.
המטרה
לעצב חזות של מותג יבוא עם אמירה חזקה של איכות ושרות יעיל ומהיר.
התהליך
עיצוב תדמית כולל – לוגו, חוברת תדמית, רכבים, אתר אינטרנט, אמצעי קד"מ כגון, סט כוסות, צלחות ועוד.
התיירות בכפרים הדרוזיים והצ'רקסים
משימת המיתוג של התיירות בששה עשר כפרים הדרוזים ושני הכפרים הצ'רקסים, הייתה אחת המשימות המעמיקות, המורכבות ורוויות היצרים שידעתי עד כה.
הרשות לפיתוח הגליל החליטה להכנס יחד עם משרד התיירות למהלך של קידום תיירנים במגזר הדרוזי והצ'רקסי. את כלל המשימה הוביל מר חיים ברום, מנכ"ל עמותות תיירות ומומחה לתיירות מגדרית. בין הכפרים בהם פעלנו היו כאלה שלא "נפתחו לעולם" והיו תחת השפעה של מנהיגי דת שלא רצו לחשוף את הצעירים לתיירות מערבית, (נשים חשופות, שתיית אלכוהול, פגיעה בכבוד התושבים ועוד).
מנהיגי הדת והמנהיגים הפוליטיים סומנו כקהל המטרה הראשון והעיקרי, מתן גושפנקא מהם הייתה פותחת את הכניסה אל התיירנים והתושבים. לאחר שיחות ודיונים רבים, גיבשנו חזון וערכים, אלו היו ערכי העדה אשר קיבלו שפה מילולית וחזותית, הצגנו את התהליך והלוגו במפגש תיירותי אליו הוזמנו התיירנים ומנהיגי העדה. המפגש בו הוצג התהליך שלב שלב, עבר בהצלחה יתרה ומכאן החל התהליך המקביל, חיים ברום הוביל תהליך של הכשרת התיירנים למגע עם הקהל, הכנת האטרקציה התיירותית, הכנת ההתנהגות השרותית, ניהול עסק ושיווק.
במקביל הובלתי מהלך חזותי. המהלך התפרס על פני כשלוש שנים, בהם למדתי את הכפרים ואורחות החיים, מהלך רווי ביצרים ובצורך ברגישות פוליטית ואנושית.
המטרה
למתג את התיירות בכפרים הדרוזיים ולמצבה כאטרקציה תיירותית בתיירות פנים ונכנסת.
התהליך
- למידה של העדה, הדרוזית והצ'רקסית, למידה של אורחות החיים וכיצד להפכם לאטרקציה תיירותית מבלי לפגוע באוטנטיות שלהם ומסורתם.
- קביעת ערכי המותג וחזונו
- עיצוב המותג על כל מפרטיו – לוגו, אתר אינטרנט גדול, חוברות, עתון פנימי, שילוט ועוד ועוד.
- ליווי הכנות התיירנים למותג וערכיו
- הטמעת המותג בקרב התיירנים בקהילה
- הפקה וליווי ביתן התיירות הדרוזית והצ'רקסית בתערוכת התיירות