מי אני?
שאלו אותי
"למה אתה צריך לכתוב על עצמך, אין בכך מהלך אגו מיותר ?" ובכן, בכדי להרגיע, לא, אין כאן משחקי אגו, (אוקיי, קצת) הסיבה פשוטה יותר, כאשר אני, ישראל לוי, מציע עצמי כיועץ שיווקי, כמנהל תהליכי מיתוג וכמנהל קריאייטיב, אני מציע את עצמי.
והעצמי שלי כולל בתוכו את כל ההכשרה האקדמית, את כל הידע והנסיון שלי, את ההצלחות והדרך שהובילה אליהן, את הכשלונות מהם למדתי וכן גם את הכישורים האישיים שלכאורה אינם קשורים ישירות בשרותים אותם אני מציע אך הם עומדים לצידי בשאיפה לתת לכם את הייעוץ והניהול הטובים ביותר.
אז קצת עלי
נולדתי שנה אחרי קום המדינה (לא ילד..) למדתי באוניברסיטת חיפה ובטכניון, לימודי כלכלה, אמנות ועיצוב גרפי. שמשתי כמרצה לעיצוב ולפרסום במכללת ויצ"ו חיפה בחוג לתקשורת חזותית כ-12 שנים, ניהלתי את החוג ללימודי עיצוב של לימודי חוץ של הטכניון, ומזה 38 שנים עוסק בתחילה בעיצוב גרפי, ניהול קריאייטיב ובעלי משרדי פרסום מזה 25 שנים. (פרסום בן שאול-פז-לוי 1983-1985, פרסום ישראל לוי 1985-2010, וברזני לוי 2010-2013) .כיום אני עוסק בייעוץ ובליווי שיווקי לחברות, ארגונים ולעסקים. לרקע האקדמי והנסיון רב השנים אני מוסיף גם את התמחותי באמנות לחימה בה אני עוסק מזה כ- 40 שנים ובנוסף אני כותב ספרי עלילה ושירה (תקראו בהמשך), עיסוקים העומדים לצידי גם בתכנון אסטרטגיות השיווק והפרסום.
כמה מילים על ייעוץ וליווי שיווקי
בחמש עשרה השנים האחרונות אני עוסק רבות בגיבוש אסטרטגיות שיווק ופרסום, וכחלק מהמהלכים האסטרטגיים הובלתי וניהלתי תהליכי מיתוג לחברות במגוון גדלים ועיסוקים – חברת פלרם רמת יוחנן (רה-מיתוג החברה וסניפיה בעולם), מפעל ברמד (מיתוג חזותי וארגוני), קבוצת מעוף משאבי אנוש (ייעוץ וליווי שיווקי כולל הקמת מחלקת מרקום והטמעת סדר מותגי בכל החברות בקבוצה), חיפה כימיקלים (מיתוג חזותי וארגוני כולל הטמעה פנים ארגונית), לורנצו קפה (מיתוג חזותי), לגין יגור (מיתוג חזותי), תיירות הכפרים הדרוזיים והצ'רקסים (מיתוג ארגוני, ערכי וחזותי), קמפוס ברושים / שיאים לימודים ( מיתוג חזותי וערכי), רצף (מיתוג חזותי וערכי), ונוספים.
תהליכי מיתוג נדרשים למקצועיות וידע מעמיק לא רק בשיווק אלא גם בהתנהלות פנים ארגונית. להרחבה הכנסו לניהול תהליכי מיתוג.
כיו, 2018, אני מלווה באופן צמוד מספר לא רב של חברות, באחת מהן בניתי את מחלקת המרקום ואני מנהל אותה בפועל לצד היותי יועץ שיווק ופרסום למנכ"ל ולבעלים, באחרות אני מנהל את המותג ומעניק שרותי קריאייטיב.
כמו שכתבתי בתחילת דברי, בכדי להעניק שרותי ייעוץ מקצועיים ו...יעילים, על היועץ להיות, ככל האפשר, מומחה בכל קשת המקצועות המקיפים את נושא השיווק. גישה זאת מנוסחת במשפט המתורגם מיפנית "שין גי איצ'י ניו" והינו הערך העליון שלי–
Heart and technique together
אז עכשיו אתם יודעים, כמעט הכל, על תפיסת עולמי ועל הידע והנסיון העשירים אותם אני מביא איתי כאשר אני עומד ללוות אתכם בייעוץ שיווקי, בניהול תהליכי מיתוג או בניהול קריאייטיב.
עוד כמה מילים עלי
"למה אתה צריך לכתוב על עצמך, אין בכך מהלך אגו מיותר ?" ובכן, בכדי להרגיע, לא, אין כאן משחקי אגו, (אוקיי, קצת) הסיבה פשוטה יותר, כאשר אני, ישראל לוי, מציע עצמי כיועץ שיווקי, כמנהל תהליכי מיתוג וכמנהל קריאייטיב, אני מציע את עצמי.
והעצמי שלי כולל בתוכו את כל ההכשרה האקדמית, את כל הידע והנסיון שלי, את ההצלחות והדרך שהובילה אליהן, את הכשלונות מהם למדתי וכן גם את הכישורים האישיים שלכאורה אינם קשורים ישירות בשרותים אותם אני מציע אך הם עומדים לצידי בשאיפה לתת לכם את הייעוץ והניהול הטובים ביותר.
אז קצת עלי
נולדתי שנה אחרי קום המדינה (לא ילד..) למדתי באוניברסיטת חיפה ובטכניון, לימודי כלכלה, אמנות ועיצוב גרפי. שמשתי כמרצה לעיצוב ולפרסום במכללת ויצ"ו חיפה בחוג לתקשורת חזותית כ-12 שנים, ניהלתי את החוג ללימודי עיצוב של לימודי חוץ של הטכניון, ומזה 38 שנים עוסק בתחילה בעיצוב גרפי, ניהול קריאייטיב ובעלי משרדי פרסום מזה 25 שנים. (פרסום בן שאול-פז-לוי 1983-1985, פרסום ישראל לוי 1985-2010, וברזני לוי 2010-2013) .כיום אני עוסק בייעוץ ובליווי שיווקי לחברות, ארגונים ולעסקים. לרקע האקדמי והנסיון רב השנים אני מוסיף גם את התמחותי באמנות לחימה בה אני עוסק מזה כ- 40 שנים ובנוסף אני כותב ספרי עלילה ושירה (תקראו בהמשך), עיסוקים העומדים לצידי גם בתכנון אסטרטגיות השיווק והפרסום.
כמה מילים על ייעוץ וליווי שיווקי
בחמש עשרה השנים האחרונות אני עוסק רבות בגיבוש אסטרטגיות שיווק ופרסום, וכחלק מהמהלכים האסטרטגיים הובלתי וניהלתי תהליכי מיתוג לחברות במגוון גדלים ועיסוקים – חברת פלרם רמת יוחנן (רה-מיתוג החברה וסניפיה בעולם), מפעל ברמד (מיתוג חזותי וארגוני), קבוצת מעוף משאבי אנוש (ייעוץ וליווי שיווקי כולל הקמת מחלקת מרקום והטמעת סדר מותגי בכל החברות בקבוצה), חיפה כימיקלים (מיתוג חזותי וארגוני כולל הטמעה פנים ארגונית), לורנצו קפה (מיתוג חזותי), לגין יגור (מיתוג חזותי), תיירות הכפרים הדרוזיים והצ'רקסים (מיתוג ארגוני, ערכי וחזותי), קמפוס ברושים / שיאים לימודים ( מיתוג חזותי וערכי), רצף (מיתוג חזותי וערכי), ונוספים.
תהליכי מיתוג נדרשים למקצועיות וידע מעמיק לא רק בשיווק אלא גם בהתנהלות פנים ארגונית. להרחבה הכנסו לניהול תהליכי מיתוג.
כיו, 2018, אני מלווה באופן צמוד מספר לא רב של חברות, באחת מהן בניתי את מחלקת המרקום ואני מנהל אותה בפועל לצד היותי יועץ שיווק ופרסום למנכ"ל ולבעלים, באחרות אני מנהל את המותג ומעניק שרותי קריאייטיב.
כמו שכתבתי בתחילת דברי, בכדי להעניק שרותי ייעוץ מקצועיים ו...יעילים, על היועץ להיות, ככל האפשר, מומחה בכל קשת המקצועות המקיפים את נושא השיווק. גישה זאת מנוסחת במשפט המתורגם מיפנית "שין גי איצ'י ניו" והינו הערך העליון שלי–
Heart and technique together
אז עכשיו אתם יודעים, כמעט הכל, על תפיסת עולמי ועל הידע והנסיון העשירים אותם אני מביא איתי כאשר אני עומד ללוות אתכם בייעוץ שיווקי, בניהול תהליכי מיתוג או בניהול קריאייטיב.
עוד כמה מילים עלי