בלוג / מיתוג
חזות המותג - הלוגו
נכתב על-ידי ישראל לוי בתאריך 14/04/2016 בשעה 20:07
לוגו מייצג הן את ערכי המותג והן את בעליו. בעלי מותג, בדרך כלל עצמאים, הינם חלק בלתי נפרד מהמותג. ערכיהם הפרטיים הינם חלק מערכיו. זה לא יקרה בתנובה או באוסם. גם לא בטויוטה. אך אני לא בטוח שזה לא קרה בפייסבוק ובגוגל. לא יודע. תחושה. כך כשלירון אלון רצה לרענן את חזותו המותגית, ראיתי אותו חלק בלתי נפרד מהמותג ואת ערכיו חלק בלתי נפרד מערכי המותג. אז אם הלוגו החדש משדר לכם רעננות, צעיר, יצירתי, חושב מחוץ לקופסא, לא נורמטיבי וחי אינטרנט 360 מעלות 24/7, אז זהו. (אה כן, והוא מ'זה אוהב חתולים)